♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


02 Januari 2010

New Year 2010

Erm happy new year korg sume.. 2010
1st day new year aku buruk sgt2.. stlah aku kembali single.. die sje je nk skt kn ati aku. aku igt die leh time aku as frenx tp x.. slh ke aku nk bkwn ngn ex aku? niat aku bkn untk bmusuhan.. erm mlm tuh lak aku igt aku leh lps kn sgala prsaan aku pd my frenx tp die xon9.. on9 sesaat then ilang tah kemana.. bila aku perlu kn die, die xde. tp aku xksh sal tuh sgt sbb aku tau ari tuh ari yg mmbt die hapi sgt2.. aku xkn ubh mood die mlm tuh.. bgs jgk die xtau sal aku..
2nd day nothing to do.. xde cer pepe.. dok umh tgk doreamon.. heheh.. ari ni lak aku arap sgt2 frenx aku on9. tp die on9 just tnye aku 'wtpe' tuh jerk soalan yg die tnye.. aku xsmpat nk bckp pepe. mgkin die lupe kn aku.. xpe ahh.. aku masih de kwn yg len. tp! aku arap die kn sdr yg aku syg die bkn sbgai kwn.. uh!~ aku msh pk sal 1st day. sal die cm tuh sal die bnci sgt, prinsip idop yg sgt la buruk.. klu bley aku nk cabar die untk bgtau sume kwn2 die spe ex die.. not just that aku nk cabar die untk bgtau dunia gak.. dh die sndr kate die pntang d cabar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan