♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


26 Januari 2010

Pesanan Ayanda

ErghH~ td bru dpt call dr ayanda.. heheh free call.. Dah call mst ahh de story nk mory kan.. agagag... story nye meh cni..

kess xde lor beso mne.. cume mslh.. antara aku ngn kakak aku.. btw bkn nk jatuh kn spe2 nk buruk kn spe2.. cume nk perbetolkan keadaan.. :)


HAppy BIrtHdaY to YoU! Semoga lebih matang dalam mengharungi liku2 hidup ini !! Hidup ini bukan antara KAMU dan FACEBOOK sahaja! banyak lagi perkara lain boleh buat weiiiii....!!

Wei walepoh! ye ye.. FB adlh shbt ku.. ngak kayak lu.. dush tol.. mu tuh matang ckt.. ehehe ngate den lak..K**W** Weii~ mak dh suh dh tuh~ Lampu dh d nyala kn..

Adalah lebih baik bersahabat dengan buku2 ILMIAH, banyak faedah nyer.... FB kawan biase2 je tak pe..

Skrg ni mslh nye pe yg d mksd kn seolah-olah mnjatuh kn aku.. asl ha? ye ahh aku mmg xpandai x bijak x blajar smpai luar negara, tp xnah lak pk nk memburuk2 kn.. atau nk ngata2 org.. adui~ aku fhm sgt mksd yg d beri.. slh ke berteman dgn FB? FB jerk yg dpt bt aku happy.. :(


P/s Ayanda : Jgn menjatuhkn maruah dr n keluarga atau pon adk-brdk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan