♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


09 Februari 2010

Well No Need To Talk.

Dah xde guna nak cerita dah.. sume dh terjwb.. "hati yang kau sakiti" ayat yang paling sesuai untk idop aku kot.. korg mst buchan msok2 blog aku.. asip2.. sdey2 jerk story.. dh tu nk bt cm ne.. cite sdey jerk yg byk.. hehe nk cite lwk g tgk raja lawak musim 4 kt astro! huhu nk story pon dh xde bnde.. sume sbb "hati yang kau sakiti" ahh.. fb pon mls nk bkk.. :( sdey jerk kn byik.. agugu~ xmo sdey2.. b hapi..

Akz Always Say : Face the reality! slain itu? Face the true life de lg.. last2 ape? Kurangkan membenci tingkatkan menyayangi! pndai! bijak2 (sah korg minum emum esensyel ala tom tom bak tuh)

Adui~ tetibe aku dgr lgu Mila : Jika kau ubah fikiran.. tet~ terpk lak sal c dia.. haha.. ye la lirik lgu tuh kn.. ehhehe.. :) jap2.. aku g crk lirik die.. hhehe.. t aku bgtau yg mne part aku suke.. heheh..

Dh dpt dh.. meh aku buat ala2 like n love the lirik! (wat ayt poyo)

Merah : Love the lyric. Biru : So like it. Hijau : Didnt like lor.

Diriku sedar Siapalah ku di matamu (mmg aku sdar sgt2.. :( sdey tol)
Hanya sebutir pasir di pantai kau berlabuh (gile pe.. xde la smpai sbutir pasir.. pmata jerk)
Cukup di situ hasratku terkubur.. wo ooo ooo.. (lg nk mmpus.. xnk aku hasrat aku berkubur..)
Kau juga bilang kau belum bersedia lagi (mmg kau bilang gitu dong..)
Untuk mengganti pasangan dalam sanubari (tuh la psl kn.. ermm.. tp ku mahu mu)
Mungkin kerna masih basah luka lama
(lama ke? bru gak kot)

Jika kau ubah fikiran ( paling suke part ni)
Aku kan setia menanti (ni yang payah.. menanti tp kang die dh couple aku mlps..)
Jika kau perlukan teman
Carilah di sini
Jika kau ubah fikiran
Untuk jatuh cinta lagi
Yang pertama ke depan
Jika kau ubah fikiran.. wo oo..


Akan ku serah segalanya oh kepadamu (Nak mampus serah segalanya? gile pe.. kwen pon blom)
Senang atau susah aku tabah `tuk menempuh (mmg lor susah senang nk bsma.. :)
Tapi sayang hatimu belum terbuka (adui~ ayt yg aku xsuke waaaaaa...)

Aku mahukan kamu (ayt yg agk str8 to the point)
Sungguh benar dan jujur
Aku mahukan kamu
Sungguh benar dan jujur

Tapi sayang hatimu belum terbuka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan