♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


27 Mac 2010

Single Or Couple?

Bile d tnye soalan ni.. ramai gile yg menjawap!? sbb masing2 de opinion sndr.. aku jerk xde.. erm.. agak plik! hehe gurau jerk.. aku pon de opinion sndr.. cume mls nk cite.. t pnjg sgt.. meh sembang sat psl topic ni..

Perbincangan ni aku bincangkn kat FB. jom baca comment2 dorg :

Mohd Azizamudin : single is better.... couple is complicated....

Khaleeda Suhaimi : single nih sng skit idop..tpi couple sush nk idop..
Cinta Floopy : single is better..couple is perfect n more better..

Aizz Aisutai : skong sme muhd...single lg bez..

Mohd Azizamudin : single sunyi... coupleblom tentu lg bahagia... the best is fwend.... x sunyi n happy always... x da yg menghalang apa kta buat... hihhihihi.... that the better... but fwend cant always be with us all the tyme that we need...

Ejat Stylo : single pun ok couple pun ok...

Jean-Marc Antoine : couple la. hahahahah. looking for it now. bosan o membujang nih. hahahahahaha XD

Zaireeza Hashim MacNamara : Pendapat hem.. single couple sama jer. 2 day couple esok hem bosan hem ckap astalaviista baby. cari lain dan seterusnya.... hihihi

Nur Ain Shuhada : single simple, couple trouble....

Frankie Araym J : agree2..

Ira Syahirah : emm..sngle ag bez law d bnding kn cpel neh..bab ble sngle idp kte bbas..huuhu

Khairol Alias : sngle x brmakna hdp kte bbas,cpel mematang kn kta....

Ira Syahirah : xsmstinye..law cpel tp xstia,nk wtpe kn..ha,huhuhu tp trplang arr

Janalisa Idris : hanya org yg mengalaminya sahaja yg tau...

Ira Syahirah : taw xp hehehe

Bella Kmj : single best cz pe yg korng nk wt xde sape halang tapi korang takde tempat nak berkongsi kasih tapi couple pon syok gak ade org yg disyg dcc tapi banyak sgt dugaan...so kesimpulanya?????aku pun xtaw la bro...

Thella Thomas : betul tue bella.... sokong u 100%..single kdang borink.. ada couple trouble pla..

Tuh pndangan dorg.. nk tau gk ke pndangan aku? ermm.. bg aku couple o single sme jerk.. dua2 bawak masalah & kebaikan.. nk aku terangkn? kang pnjg lak cher nye.. hehe tp meh la aku terangkn..

Single :
Baik
.bebas
.xperlu risau tntg pasngan
.bley kuar ngn spe2 jerk (laki2 o ppuan)
.xperlu jg ati pasngan
.xterkongkong dgn psnagan

Buruk
.bored
.solo
.xde tmpt bmnja
.xde ksih syg
.alone

Couple:
Baik
.de tmpt luah prsaan
.de tmpt bmnja
.de kksh
.bley kuar date
.bhgia kerna cinta

Buruk
.break up
.slh fhm
.pergaduhan
.cemburu
.terase terkongkong

Itu jerk yg aku leh bgtau.. yg len korg pk sndr.. hadapi sndr.. then korg akn tau bgaimana rsa nye.. lg pon nk ckp lebh2 xleh t kena 'Burn' heheh lg 1 pesanan aku tuh yg couple n single.. pd yg couple tuh : jg ahh kksh korg baik2 jgn pernah skti aty nye (wlaupon aku pernah) single lak : jodoh blom smpai sbr n terus kn mncrk akn jmpe ahh nnt..

Take Care u All!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan