♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


20 Mac 2010

You + Me = Perfect

Assalamualaikum.. Selamat Datang (skema) hallo.. hye korg pekaba? sht ke? agk lme gk xupdate cher bru sal aku.. bru sat td aku post lirik lagu Diriku Untukmu by Nadia Aqilah. Luv that song.. sbb mengambar kn aku..

You + Me = Perfect! <3 wah klu la bnd tuh jd.. aku adlh org yg teramat bhgia.. bhgia sgt2.. tp mslh nye bley ke? erm (berfikir sbntar) xksh la.. pepe pon aku just nk story to mory.. cm biase..

Erm.. ssh gak nk lupe kn c die.. aku pn xtau sbb pe.. dh nk dkt 2 bln aku msh xpat(xdapat) lupa kn perasaan aku kt die.. ssh sgt lak ase nye.. alangkah bhgia jika ku dpt bsma.. waaa... sdey toi(betol).. ssh sgt ahh nk lupe kn.. wlaupon ada yg dtg untk mnjd pgnti c die.. tp ati ttp xleh time..

Yang aku lg pelik tuh.. asl lak ngn die ni aku ssh nk lupe kn.. tp ngn org len sng jerk.. skrg ni prsaan mkin ari mkin DownDownDown.. dh xde smgt nk on9 fb.. sbb on9 jerk mst nk g tgk page die.. adui~ perit nye prsaan ni.. npe la ssh nk lupe kn die.. pdhl dh terang2 Rejected! lg mau sama die.. waaaaaaaa.... :( mengapakah ini yg aku alami..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan