♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


19 April 2010

Akademi Fantasia 8 - Konsert Ke 5


Taring Semakin Panjang! Konsert AF8 yg k-5 dh pon kite saksi kan sabtu lalu.. wow~ persembahan pelajar makin menunjukkn peningkatan.. ada diantara pelajar yg sudah keluar dari zone selesa mereka.. seperti biase la.. Akz mmg suke bt keje kritik mengkritik ni.. jom2 baca kritikkan Akz..

Pelajar : Lagu : Kritikan

Adira - Seri Mesing (Dato Sharifah Aini) - Nice~ suke giler dgr suara adira mlm tuh.. sweet gile suara die.. berbeze dr yg b4 ni.. harap2 die kekal kn suara tuh..

Ain - Halo (Beyonce) - gud la.. not that bad.. but i still luv her performens last week~

Daus - Benar (Adam AF2) - Nice indie song.. hehe cume de part2 yg xpuas ati.. die suke membongkok... mengganggu ahh~

Farina - Mana Mungkin (Dayang Nurfaizah) - waaa~ :( kak Farina leh bt lg baik ahh dr tuh.. sbb cerita lgu ni sgt menyentuh.. aku tau die leh kluar kn tp die tahan.. adui~

Iwan - Oh! Juwita (Nubhan AF6) - His back?! tp xcukup.. msh lg kurang~ klu bleh nk die lbh hebat dr yg ini.. hahaha

Maulana - Ku Bukan Aku (Tila) - Aku xmnt lgu ni.. n aku xde ahh suke Jazz sgt.. tp aku xtau npe die d puji.. bg aku biase sahaja~

Nad - My Happy Ending (Avril Lavigne) - Gud~ improfmens nmpk nad dh kluar dr kepompong.. gud for her...

Shahir - Anggapanmu (Ziana Zain) - Sekebun Cinta nan berbunga~ wah! nice giler.. mmg abg Shahir henchem malam tuh~ hehhe.. nice ahh..

P/s : Minggu k-6 d harapkan lebih impack nyerr~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan