♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


06 April 2010

Stop! In the name of luv?

In the name of luv = Atas nama cinta~

Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta


Lirik lagu Atas Nama Cinta - Rossa

Ermm~ ssh nk cher.. ssh gak nk story.. kdg2 aku terasa, kdg2 aku sndr kecewa, perit sgt bila melihat kebahgiaan & keseksaan kwn2.. sometimes aku ase aku keseorgan.. aku nk bahgia cm org len gak.. tp d mne bahgia aku?! (aku still tertanya-tanya)

Walau hati ku pedih
Ku rasa sendiri ke pedihan
Kesakitan hati ku menangis
Rintihan jiwa yang terus merana

Walauku sendirian ku renangi lautan yang dalam
Tiada siapa sudi perhatikan
Itu yang ku duga selama ini

Kesakitan cinta yang melandaku
Menghentikan degupan rindu hampir bernyawa
Kecewa yang tiada terhingga bila mendengar
Berita kau tak cintai ku

Kini ku fahami erti cintamu
Kau hanya bernyawa kan patung dalam dirimu
Kecewa melanda di hati
Mengapa begini yang aku hadapi
Kekasih ku~

Lirik Lagu Cinta Yang Ku Duga - Stacy AF6

Erm~ bertambah ssh bile aku nk berbicara tentang situasi skrg ni.. ble de nye cinta tkut terjadi dlm lgu Stacy tuh.. tp ble xde aku mncarik~ ermm payah(susah) nk baca hati ni.. kdg2 aku berani kn diri untk menolak lamaran org.. demi syg aku pd dia.. tp bile d fikir kan.. sia2 jerk sbb aku jgak yg merana kerana menolak!

Demi semua yang aku jalani bersamamu
Ku ingin kau jadi milikku
Ku ingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku
Hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa


Lirik Lagu Ku Ingin Kamu - Romance

Ayt lgu atau pon lgu yg aku rasa sesuai sgt untk ku berikan pd nya.. ku ingn kamu~ tp aku gak tau dia de lgu untk aku.. tjuk nye Angkat Kaki by Sheeda.. sesuai kot untk aku yg rejected ni~ ermm makin sdey lak aku ase bile aku sndr ckp sal rejected!

P/s : Andai kau jadi milik ku, akan ku bahagiakan kau dengan sepenuh hati ini, kan ku berjanji hanya diri mu di hati, hanya diri mu juga yang akan membahagiakan ku~ Sayang~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan