♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


01 Mei 2010

Akademi Fantasia 8 - Konsert Ke 7


3 Lampu Hijau! Wah untk pertama kali nyer 3 lampu hijau d nyala kn untk plajar yg bernama Adira & Iwan~ erm puas ati ke dgn persembahan dorg? nk komen lebih2 sbagai penonton pon xleh sbb nnt korg tembak aku balik.. tp aku just nk bg pndangan aku ahh kn.. sbb aku xase sbangai pengkritik kite xptt de fav(favorite).. xleh pilih bulu beb~ xadil ahh kn.. tensoin aku tgk AF8 ni.. adui~ geram2.. Panazzzzzz!!!!!!!!!!!


Xfhm tol npe nk beri lampu ijau kat dorg yg menyanyi o perform biase jerk? ermm pelik3.. geram sgt ni.. ase panazzz jerk.. nk hentak2 jerk meja pengkritik AF8 tu!! hahahah... mne xbengang! dh lme dh aku tgk dr konsert 1 lg.. then AF8 ni pon de gak yg bt aku xpuas ati.. tension2.. nk cite lebih2 kang aku kena saman.. tp just nk luahkan pendapat jerk la kn2.. konsert AF8 minggu k-7 ni paling mmbuat aku bengang!


Meh aku story n mory skit.. Dlm diari AF bru2 ni kluar kess ada plaja xpuas ati sbb plajar sorg ni dpt lgu berirama yg sme jerk.. then kata pengetua AF minggu k-5 dorg nk alih kan focuz ke arah rentak lgu yg sesuai dgn plajar sndr.. tp knpa Farina d berikan lgu2 yg balada sjak minggu k-4 dari lgu2 yg Farina dapat tidak memberi 1 inpack.. erm cm ne tuh? now apa jenis lagu yg sesuai untk Farina? balada? pop? jazz? klu aku jd pengetua sah aku nk student aku jd verstyle.. sume jenis lagu rentak dorg leh bawak.. ni x.. dh tau die hebat jazz, bg lgu2 jazz jerk.. terukkk!


Mmg kurang puas ati... then kluar lak kess kata AF8 sje nk kena kn plajar2 AF kali ni.. yess aku mmg rasa AF8 nk kena kn plajar2 nyer.. RA ckp AF bkn nk kena kn plajar2 dorg.. tp aku rasa mmg AF sengaja nk kena kn dorg.. mne xnyerr.. npe dorg kluar kn kess Maulana ngn kekasih die? Npe kekasih Maulana leh kuar kn suara kt dlm AF? Plan AF mmg sengaja bt cm tuh untk carik pablicity~ bucan ahh cara cm tuh.. Dh la pengkritik pilih kasih~ AF lak buat hal.. cm nk slh kn org yg xberslh.. pelik2.. pepe pon aku ckp pe yg aku ase.. xperlu ambk berat sal kess aku ni.. sbb ni pandangan aku.. Bukan untk menjatuhkan atau memburukkan sesiapa..


Dah2 jom time aku lak nk kritik bdk2 ni.. heheh my time~


Pelajar - Lagu - Kritikan


Adira - Ayat-ayat Cinta (Rossa) - 3lampu ijau? ptt ke? xbest pon.. aku xsuke giler dgr nyanyi die wk2 lgu ni.. mne xnyer.. cm2 nada ada.. sat tone die beso sat kecik sat suprano sat aaaeee die yg dulu tuh.. ermm asal la korg suke.. fail la die bwk... tp 3 lmpu ijau.. pelik ahh korg ni~


Ain - Seindah Biasa (Dato' Siti Nurhaliza) - Bored ahh.. biase jerk.. mybe lgu ni xbest kot.. mksd aku lgu ni xmncabar.. mmg mmbocan kn~


Daus - New Divide (Linkin Park) - persembahan yg menarik.. mmg best tgk.. tp suara? alamak.. sat dgr sat x.. cm tgk perform jerk xde suara.. suara die kurang ahh..


Farina - Jika Kau Ubah Fikiran (Mila AF5) - Nice.. gud.. xperlu lebih2.. cm tuh pon dh ok.. atlast suara Farina sdap d dgr... xde aaeee nyer.. ptt bg lmpu ijau 2 tau... mgu lps pon best... puas gak tgk persembahan Farina..


Iwan - Warisan Wanita Terakhir (Teacher's Pet) - Biase jerk xde yg mengasyik kn.. cuma ada part2 yg seronok untk d lihat.. iwan dh mula bangkit dari mgu yg lalu.. n 3 lmpu ijau itu sbnr nyer xperlu.. just 2 pon dh kira cukup.. sbb pesembahan die biase... xperlu nmpk pilih kasih dr pengkritik jerk..


Maulana - Semalam (Sean Ghazi) - Boreddd~ Jazz style.. boring ahh.. xde inpack pepe.. tuh la.. nk sgt bg die nye type song kan.. kn dh mmbosan kn.. hahaha.. tp part dance tuh i like.. wk2 die menari dgn pasangan..


Shahir - Tiara (Kris) - Biase jerk.. xde yg menarik.. cuma mula2 jerk de prob.. wk2 Shahir say lagu ini khas untk wanita2.. perrhhh suara yg best dh.. tp start nyanyi.. atui~ slow.. dh dgr cm lgu dangdut lak.. tetibee~


P/s : Puas ke? aku xpuas ati.. geram doh! Panazzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dh ahh chow~ bla dulu.. Ini Hanya Pandangan Aku Sebangai Penonton Sahaja Harap Tiada Yang Kecik Hati Dengan Perkataan Yang Aku Gunakan!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan