♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


20 Jun 2010

Setelah Hampir

Setelah hampir 3 bulan aku melupakan kenangan lampau. masa yg tdk akn pernah aku kmbalikan dlm igtn mahu pun jiwa aku. 3 bulan yg lalu, sememangnya aku sorg yg lemah dlm mengenali perasaan sndr namun kini aku tabah untk teruskn hadup tanpa kata CINTA. Tidak sdikit pon terlintas d hati untk menyayangi seseorg stlh kehilangan seseorg yg aku syg dlm skelip mata.

Selama ini aku mencari CINTA, skrg bru aku sedar pekara itu tdk memberi mkna bg aku. Telah ku catatkn dlm hati ini tiada lg kata CINTA aku ku lafas kn pd sesiapa biarpun ada yg mencuba untk membuka hati yg sudah tertutup serata mati ini. Tidak sekali-kali aku terlintas untk menyakiti hati sesiapa kerna syg aku pd mereka skdar teman.

Salah faham antara aku & mereka sememangnya berlaku. Aku xbisa untk mencintai kerna aku tidak ingin mencintai atau d cintai. Tp aku msih ada rasa syg aku pd mereka. Mengapa jua ada yg membenci tat kala aku menjd aku? Salahkah itu? erm.. Soalan yg selalu aku teringat sehinggakn aku sndr rasa sememangnya manusia tidak pernah puas dgn org lain.

Semakin hari semakin byk mslh yg akn dtg. Setiap kali aku cuba untk melarikan diri semakin itu jua mereka semakin berani untk mengejar untk terus menjatuhkn aku. Kali ini semua mslh yg akn dtg pd aku, aku akn selesaikn nya. Tp perlukah mereka yg tidak aku knli mengata atau membuat sesuai tntg aku? Aku benci manusia seperti itu!!! BENCI!!!

Sakitnya hati dgn perangai manusia skrg. Geram sgt dgn merek yg tidak puas hati dgn aku. Tiada apa yg perlu dorg dengki dgn aku sbb aku bkn seseorg yg perlu d dengkikan. TERKILAN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan