♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


23 Julai 2010

Luv - Ketenangan - Single


Setelah Internet kembali, aku mengerti skrg yg dunia internet penuh dgn kesakitan bg aku. Sbb yg pertama aku xkn pernah tgk gmbr org yg aku syg lg, aku jua xperlu tahu apa yg terjd, apa yg dia lakukan, pe yg dia sembang dan semua kelakuan dia.
Ketengangan yg aku rasa ble tdk ada internet, sememangnya ternyata berkesan. Jauh dari sudut hati aku, aku ign memadam rasa yg ada dlm hati. Aku dh xnk lg jatuh cinta pd sesiapa. Kerna itu jua aku jarang kn diri untk on9. Aku cuba larikan diri dari menyakiti hati org len serta hati aku sndr..
Luv yg aku rasa sememang nya menyakitkn. Aku xmahu d lukakn serta melukai. Aku akui smpai saat ini aku berbohong pd dr aku serta pd korg kwn2 aku. Aku berbohong dgn perasaan aku kerna aku tidak mahu d sakiti atau menyakiti lg. Maafkn aku! Aku cuba melenyapkn rasa Syg & Cinta aku yg ada namun aku jua manusia biasa, tidak mampu menahan tat kala jiwa terusik dgn kata syg & cinta.
Ku lagukan rasa ku,
Ku nyanyikan apa rasa ku,
Ku menari mengikut lagu ku,
Ku menangis dengan hati ku,
Masihkah ada cinta,
Masihkah aku terasa,
Cinta lama yang menderita,
Hati aku yang terus terkecewa,
Aku serahkan segala jiwa raga,
Aku berbohong dengan rasa yang ada,
Aku berjanji untuk tidak mencintai,
Akhirnya aku yang merasakan,
Keperitan sayang serta cinta,
Rasa ini mendera aku berbohong,
Cinta ini memaksa aku bersembunyi,
Sayang ini membuat ku hilang,
Dalam rasa yang terbit di jiwa,
Hadir sayang untuknya,
Datangnya cinta untuknya,
Pergilah Derita dari ku,
Pergilah kecewa daripada ku.
Kata-kata yang akhir nya memakan diri? Tidak pd aku! Selagi aku tahu apa mahu ku selagi itu aku tidak akn pernah tarik apa yg dh aku ckp. Maaf kerna telah berbohong pd korg sume!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan