♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


31 Ogos 2010

31 Ogos - Jiwa Tak Tentram

Story : Byk sgt pekara yg aku pikir kn & byk jugak pekara yg msih aku xpuas ati. Ya'Allah knp la perasaan ini mengganggu ati aku. Knp dugaan perasaan & fikiran yg Kau berikan. D saat aku mencarik kebahagiaan d saat itu jua Kau beri dugaan yg menyakitkn. Knp la Kau temu kn dua ati yg membuat org len menderita kesakitan? Knp Kau menyiksa keadaan yg seharus nya bahagia ini.

1st Dalam Kepala : Aku dok pk psl college aku, dok pk psl bilik sewa, dok pk psl cm ne keadaan nyer nnt. Aku xpnh terpikir nk conti study aku. Aku gak xpnh nk pk psl study. Tp npe la skrg ni bru terdetik?! Jauh lg perjlnan aku untuk ke puncak mslh dh dtg lg. Blom sempat aku jejak kaki dh ada mslh len dlm fikiran.

2nd Dalam Kepala : Aku dok pk psl dua ati yg pd awl nya Bersambung kemudian Terputus dan skrg Bersambung semula. Adkh sbb aku conti study aku? Adkh sbb aku akn tgl kn dia? Adkh kerna dia tiada teman nnt? argh! Knp sume ni jd kt aku?!!!

3rd Dalam Kepala : Takde org len ke? Apa dia akn buat jika aku pergi Seremban? Apa akn jd? Dia berubah kepada dia yg dulu. Knp la itu yg d tetap kn? Knp la dia tu yg d berikn? Knp!!!! Apa yg bagus tntg dia? Apa dia guna smpai kau xleh lupakn dia?

4th Dalam Kepala : Ptt kah bunuh dia? Ptt kah aku bersemuka? Ptt kah aku sound dia? Argh!!! Geram giler!! Knp la itu yg bermain d fikiran skrg? Tertnya tntg dia? Tertnya apa dh jd? Knp sume ni terjd? Knp! Knp! Knp! Napa kau pilih dia?

5th dalam Kepala : Setiap Hari call 24/7 call.. xhabis2 call! call! call! Xde kerja ke? arghh! Sial! Kacau betoi!! Kata suka! Kata sayang! Kata cinta! Bukti xde! Bangang! Sial! &^%#@!!! arrgghhh!! Tension aku pk psl ko! Dah org xsuke fhm2 la! Apa lg bla(pergi) dari hidup ktorg! yg ko nk sebok2 lg npe?!!

P/s : Aku tension pk psl ko! Aku leh jd gile pk psl ko! Cam ne aku nk conti study jika hidup d ganggu cm ni! arghh! Benci Siot!

Seperti Lukisan Abstrak Di Atas : Hanya Yang Memahami Seni Mengetahui Bertapa Mendalam Erti Lukisan Ini Jua Hanya Orang Yang Melukisnya Yang Memahami Lukisan Sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan