♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


27 Ogos 2010

Berkongsi ?

Story : hahahahahahahhahahhahahhahahah (aku mmg tergelak dgn cite ni) xtahan siot.. lwk gak story ni sbb aku je yg nmpk.. hahhaha... smpai skrg ni aku msih tersengeh2.. ble nk tulis story psl cite ni.. hahaha.. OK aku story kt korng npe aku gelak2 ni k..

Bab Of The Story :

Abg : *waktu berbuka jd die pon tuang air untuk diri nya sndr.
Aku : *dlm pala otk aku berkata 'wah tuang air tuk die jerk.. xreti2 nk tuangkn tuk yg len ke?'
Abg : *setelah tuang air die pon baca doa serta minum air tuh.
Akak : *kakak aku yg sedang menyenduk nasik untuk d jamah.
Aku : *aku tulun angkt kn nasi dan letk kn d meja makan.
Akak : *setelah abis menyenduk nasi die pon pergi ke meja makan, dan die meminum air yg dh tersedia d ats meja.
Abg : *yg sdng menonton tv sbentar tmpa menyedari apa yg berlaku.
Aku : *aku dh bsuh tgn dan pergi ke meja makan, bila smpai d meja aku tertnya 'dalam hati bertnya eh! kakak aku minum air yg d minum abg'. Lalu aku menyapa, Long! Ko minum air Muz ker?
Akak : La.. teruk la..
Aku : tersengeh + tergelak tdk sempat aku nk berbuka dh tergelak dgn apa yg terjadi. Lawak2..
Jgn lak Korg Pikir Bukan2.. ngee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan