♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


31 Disember 2010

Gud Bye 2010 & Hello 2011

Selamat tinggal 2010 yang penuh dengan drama realiti kehidupan, & selamat datang 2011 yang akan aku berhadapan kelak.. Hot Story 2010 AKz!

1st : Perbalahan Antara Kawan-kawan
2nd : Cinta + Putus + Cinta
3th : Tension Yang Tak Pernah Habis
4th : Korean Artist
5th : Kerana Ku Sayang Kamu

Sume cite ni mmg xde tajuk kt blog.. tp ni la yg aku ase Hot Stuff taun ni.. Disember 2010 xbyk cite aku kuar kn sbb xde mse nk ngadap PC untk tulis cite2 yg berlaku.. lps ni aku arap aku akn lebih rajin untk update blog tercinta ni...

Biarkan hati aku ini terus luluh,
Dengan cinta yang tak berbalas,
Selamat tinggal Dua Ribu Sepuluh,
Selamat datang Dua Ribu Sebelas.

Azam tahun Baru?!! .....Jawapannya.....

Download....
Download.....
Download......
Download.......

..Error..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan