♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


26 Januari 2011

Benci GAYBOY?

WTF!!! Kalau benci GAYBOY pun tak payah la nak jaga tepi kain GAYBOY!! Ni tak~ Sebuk lak dia nak bagi tau orang yang aku GAYBOY!! Tapi aku bukan GAYBOY!! Tapi GAYLOVER pun boleh! haha.. Maksud aku kat sini tak perlu nak jaga sexuality orang lain. Sendiri punya sexualkan ada. Jadi jaga sendiri punya dah la. Benci GAYBOY tapi berkawan dengan budak yang SONGSANG gak! Buduh punya JANTAN!!

Aku harap korang tak hentam aku lak lepas ni. Bukan salah aku bukak cerita ni. Salah mulut & perangai sorang ni. Wey sedar la sikit. GAYBOY tak pernah nak ganggu hidup korang yang SO JANTAN. So tak payah la nak ganggu hidup GAYBOY. Sikit pun GAYBOY tak usik hidup korang. Ada otak pakai, jangan peram buat pekasam.

Orang tak kacau kita, kita jangan kacau orang. Cam tuh gak hidup kita. Orang tak kacau hidup kita, kita tak payah susah-susah nak kacau hidup orang. Korang boleh fikir sendirikan? Jadi tak payah aku nak bagitau baru korang nak sedar. Sebagai manusia kita tak layak nak mengkritik atau menuduh sesuatu yang kita sendiri tak tau sejauh mana kesahihannya.

Apa salah korang terima GAYBOY, LESBIAN, STR8, PONDAN, PENGKIT semua tu sebagai lumrah 1 kehidupan. Kita semua manusia. Benda yang kecik macam ni pun boleh tibul masalah. Tah-tah lepas ni aku kena boikot! sebab buat statment cam ni kat blog. Cerita aku tak habis baca dah tuduh aku macam-macam. Hope korang baca abis dulu. :)


Ni la akibat kalau mulut tak reti nak jaga. MOHD SYAHRUL budak yang benci pada GAYBOY. kalau die benci perlu ke dia bagitau semua tanpa memikirkan hati orang? Perlukah dia memberitahu pada orang yang aku seorang gay? Aku rasa tidak! Kenapa perlu sebuk untuk jaga GAYBOY aku sedangkan dia boleh duduk diam tanpa bersuara. Aku sendiri tak cakap apa-apa tentang sexuality aku. Menampakkan kebuduhan dia. Di mana dia sebuk untuk menjaga tepi kain seorang GAYBOY!

GAYBOY JUGAK LA AGAK NYER!!! JANTAN SANGAT KER??!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan