♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


27 Januari 2011

Salahkah Jika....?

Salahkah jika aku mengharapkan cinta dari seorang yang tidak pernah mencintaiku?
Salahkah jika aku menunggu sebuah cinta dari seorang yang tidak tahu aku cintakan dia?
Salahkah hati bila merasai perit jika melihat dia bersama teman lain?
Salahkah aku jatuh hati pada orang yang aku kenal sebagai kawan?

Bila rasa cinta terbit di hati adakah ianya salah?
Bila rasa cinta tiada adakah aku mampu untuk kekal bergini?
Bila teman menjadi kekasih adakah ianya salah?
Bila seorang teman kenalan mencintai aku namun hati bukan padanya?

: Aku Bukan Sempurna :

Kau dan dia~ begitu sempurna,
Tanpa ku ada~ kau begitu hebat,
Dimata ku kau~ begitu indah,
Seperti hanya~ ada kau saja di hati,

Salahkah aku kini~
Aku bukannya sempurna bagi mu,
Biarkanlah ia pergi~ kasih ku,
Dimata mu aku~ sebutir kaca tak ternilai,
Tiada harga~ untuk berada di sisi mu,

Siapalah aku~ di samakan dengannya
Dia sempurna~ dihati mu juga jiwamu,
Aku ini hanya~ perhiasan sebagai teman,
Terhias indah~ hanya untuk melihat,

Biarku sendiri~ menanti hari,
Indahnya waktu~ melihat kau dia,
Bersama bermadu~ kasih & asmara,
aku bukan sempurna~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan