♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


02 Februari 2011

Pekerja Gaint Buat Silap?


Pada : 2.2.2011 Jam : 12.15t/h semua barang yang di beli telah di scan, semua barang telah di senaraikan kedalam teroli. Pada jam : 12.45t/h kami menuju ke Food Court Gaint. untuk makan tengah hari. Setelah itu teroli yang mengangkut barang di tolak ke kereta, dan kesemua barang di masukkan ke dalam kereta.

Pada jam : 1.45ptg kami beredar ke KFC bercham untuk membeli makan. setelah membeli KFC kami terus pulang ke rumah. Sampai di rumah Mama check list barang, dan mendapati ada yang tidak kena dengannya. Pada jam 2.15ptg Mama dapati Milo yang di beli di SCAN dua kali, sedangkan Milo cuma ada satu.

Pada jam 2.35ptg Mama dan Abah keluar untuk pergi semula ke Gaint Sunway untuk mendapatkan kepastian, apa yang di beritahu oleh pekerjanya ialah, mereka akan membuat pantauan di CCTV untuk memastikannya. Kerana kami tidak dapat membuktikan jika kami tidak membeli dua Milo. Dan mereka memberi tahu ianya akan di periksa dalam masa seminggu.

P/S : salah spe? pekerja dia la kut!! bkn slh yg membeli.. lalala~ jgn mrh ye pekerja GAINT! syg korang!! lalala~ jd tgu la pe yg dorg akn buat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan