♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


18 Mei 2011

R U Ready..?

Tinggal satu minggu sahaja untuk aku pergi pratikal. Nervesnes giler sekarang.. Aku tak tau nak cakap macam mana.. rasa cam tak nak pergi meh..! ye la ada dengan A'Famosa waaaaa....! aku nak benda ni cepat habis.. aku tak mau lama-lama... plan aku lepas habis pratikal.. aku nak ambik sijil dalam bidang Make'up, Salon, Hairstylist. tapi bleh ker..? sure aku nak.. aku patut buat apa yang aku suka... bukan buat untuk orang lain.. demi masa depan aku, ini yang aku mau.. jika orang sekeliling tak suka dengan apa yang aku buat.. aku tak kisah sikit pun.. yang penting "bukan aku mintak duit korang..!"

R U ready kids..? hai hai kepten..! spongebob..! Pe hal la spongebob masuk dalam cerita aku.. serius aku tak ready lagi.. aku masih nak relax-relax chill-chill dulu, tapi nak tak nak, kena buat gak..! A'Famosa Resort Here AKzMuaz Coming.. <3 R U ready <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan