♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


23 Januari 2010

Jalan Cinta - bhgn 3

Kol 2:42pm 23 jan 2010 :

1:45 Terjaga dari tidur yang baru di lena kan pukul 5 pagi tadi. Terus memikirkan apa yang harus aku lalukan.. Tv terpasang kakak aku kat dapur tengah masak, aku? (dengan muke selenge bangun kemas katil masuk toilet berus gigi cuci muke) Dalam fikiran kosong.. Malasnya nak fikir pasal semalam. adui~ (keluhan yang pendek) Dok cakap pun dah takda guna.

Tetibe lak perang antara aku dengan kakak aku yang sulung bermula, kes tak puas ati.. Master (jurusan sains) tapi belagak konon teror dalam semua segi. Bertambah ah sakit hati aku.. Belagak nak mampos~ (Geram) Mentang-mentang belajar sampai luar negara nak belagak, bodoh sombong! (G mampos ahh)

Timbul isu-isu yang tak sepatutnya aku cakap, tapi nak buat camna hati dah tak sanggup lagi nak tahan. Nyampah tul aku nak tengok perangai dia.. Makin lama makin ngada-ngada.. (F*** *F) Apa ingat belajar tinggi-tinggi bagus sangat ke? Kata low profile tapi!

Sekarang aku memang dah hilang perasaan.. Hati seakan dah tak lagi bernyawa, hidup pun dah macam tak hidup je (hidup pun susah, mati pun susah) Susah sangat ke nak pecahkan lagak si gagak? Stop! itu je yang aku boleh buat sekarang, stop play there game and start play my own game. Game~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan