♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


23 Januari 2010

Jalan Cinta - bhgn 2

Kol 4:41am 23 jan 2010 :

Aku masih belom dapat melelapkan mata yang hampir sayu ini, masih terbayang-bayang wajah dan kebaikkan si dia.. Dalam hati terasa perit yang teramat pabila mata melihat fikiran membaca apa yang ditulis.. Ayat yang membangkitkan rasa resah dalam diri. Ayat yang membuat hati seakan di tusuh sembilu.. Begitu sukar untuk aku terima..

"Aku harap aku bisa katakan aku cinta kamu untuk kamu"

Kata yang sungguh tajam menikam.. Biarpun aku cuba untuk melupakan namun ianya akan hadir jika ku sendiri.. Aku masih lagi tak dapat melupakannya.. Arghh~ begitu bodoh untuk mengingati semua ini.. Bilakah noktah aku akan berakhir? (bertanya tanpa memikirkannya) Jalan hidup yang sukar.. Hentikan permainan hidup aku harus fucoz kealam kenyataan! Harus~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan