♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


09 Mei 2010

Akademi Fantasia 8 - AFMASUK


Dari kiri : Linda (AF2) Lotter (AF4) Aril (AF7) Shahir (AF8) Pelajar yang di serap semula ke AF~

Cam kite sume tahu AF8 buat AFMASUK.. tidak mengejutkn bg aku sbb dh agak dr awl bile dorg umum ada penyingkiran d mlm konsert~ ngee... pepe pon aku just nk ucap kan tahniah kat Shahir (pelajar verstyle) dpt msuk blk.. sah ko naib juara abg Shahir oi... mne tak nyer.. sume yg AFMASUK sume naib juara contoh : Linda, Lotter & Aril~

Perhh klu d ikut kn undian AFMASUK sememangnya Shahir meungguli carta.. Tahniah Shahir kerna dapat masuk kembali kdlm AF.. Happy mood dude~ sbb Shahir its the best 4 me.. Jom aku tnjuk undian AFMASUK dorg..

AFMASUK :
Shahir 68.60%
Anum 18.57%
Farina 4.20%
Alif 3.78%
Nad 3.03%
Ema 1.17%
Shah 0.63%

Wah2... Shahir dh jd raja undian lor.. hope Shahir menang AF tahun ni~ wahai rakyat malaysia.. yg tonton AF8 sedar lah siapa yg layak mnjd Juara AF8.. jgn la bdk tuh.. arrgghhH~ pepe pon aku ske top 2 AFMASUK sbb dua2 aku suke.. fav aku.. ngee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan