♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


28 Mac 2011

Urm Sorry i‘m Hurt because of you

Chak..! 27 March 2011 : Jam 12 tengah hari.. aku baru abis kelas pagi.. semantara menunggu kelas pukul 2 aku pergi library untuk rehat.. masa itu la aku teringat pada E.. aku pun fikir apa salahnya jika aku hantar masej Tanya khabar E.. erm.. aku dah hantar masej tapi… masej yang aku hantar tidak berbalas.. ya.. mungkin ini ada kena mengena dengan pekara yang pernah berlaku dahulu.. tah la.. aku tak tau lagi nak buat apa sekarang.. mungkin E benci dengan aku kerana pekara yang berlaku sebelum ini..

Serius aku cakap.. aku tak rasa pekara ini harus dilanjunkan dengan berperangai kebudak-budakan.. tapi aku tak faham kenapa kekasih E perlu jeles tentang itu.. sedangkan aku dengan E tidak lebih dari seorang adik beradik.. tapi kenapa sampai kekasih E nak unfriends dengan aku..? awal2 dulu time aku tak tau apa2.. yes aku sangat Open dengan E dan E pun sebegitu.. tapi sekarang E ‘kau dah berubah’ kerana perubahan itu yang membuat aku terasa dengan kau.. -END-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan