♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


08 April 2011

E = I’m sorry goodbye

Hai..! open april 2011 : aku berjanji untuk tidak terlibat dengan perasaan sayang dan kasih pada E lagi.. mulakan hidup tanpa orang bernama E.. memang sukar untuk aku.. sukar lagi bagi aku untuk melupakan E, ini kerana aku sudah menunggu E sejak hamper 3 tahun lepas.. kini sekarang aku kembali pada asal.. biarkan E bahagia sekarang dengan kekasih tercintanya.. Bukan apa.. aku Cuma rindu dengan perangai E sewaktu ketika dahulu..

Aku lega dengan apa yang aku buat kini.. aku jugak lega kerana niat aku untuk lupakan E hamper berkesan.. tapi..! pada satu hari tu.. aku berchatting bersama teman rapat aku iaitu N.. tengah seronok bersembang pasal lelaki.. dan bertukar laman web, serta berkongsi melihat gambar2 lelaki yang cute2.. N bagi aku 1 URL.. aku pun bukak.. secara tak di sengaja atau sengaja.. aku pun tak pasti..

Gambar yang di bagi itu adalah gambar E.. N pun cakap dengan aku.. ‘wey encem la gambar E ni’ aku dengan tak ada perasaan berkata ‘kau nak ker..? ambik la sampai dapat’ N pula berkata ‘okey aku ambik.. eh lupa pulak.. orang tu pun ada hati gak kat E..’ jawap aku pada perkataan N.. ‘wey aku dah takde hati la wey kt E..’ biar pun aku berkata sebegitu.. namun hat aku tidak dapat untuk berbohong… Bodoh lah aku jika aku menipu diri aku sendiri..

Selepas kejadian itu aku bertekat untuk lupakan segala tentang E.. biar pun aku masih berhubung dengan E.. aku tetap aku lupakan perasaan aku pada E.. hanya Tuhan yang tahu bertapa susahnya untuk melupakan orang yang kita sayang sejak 3 tahun lepas.. -END-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan