♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


08 April 2011

Hanya bercerita -sign-

7 March 2011 : Pada saat malam menjelang aku teringat pada E kembali.. Aduh~ bertapa sakitnya parut yang masih ada dalam hati ini.. pada hari ini juga internet ada problem jadi aku tak dapat online.. Hampir jam sepuluh malam mata aku dah tak larat untuk menangung sensara ngantuk.. aku buat keputusan untuk terus tidur sambil fikiran & hati telah melupakan E..

Sampai ke tahap ini aku masih tidak lagi mengerti kenapa E yang aku sayang.. sebelum ni pun aku pernah ada hubungan dengan kekasih2 yang lain.. tapi semua tidak kekal.. aku jugak tidak tau kenapa.. mungkin itu semua kerana diri aku sendiri.. perasaan ini semakin teruk bila aku terlihat gambar2 EX aku.. aku akan lebih perit bila melihat kebahagiaan orang lain bersama kekasih mereka... SHiT..! aku benci semua ni.. kenapa la aku di beri perasaan.. argh..!

Sebelum internet takda petang tadi sempat la aku online.. Dalam sebuk aku tulis cerita ini aku terbaca di FACEBOOK.. member2 aku bergaduh aku tak tau apa masalah diorang.. tapi dari apa yang aku baca aku tau yang cerita mereka tentang aib mengaibkan, bawak mulut sana sini.. cerita keburukan orang.. erm.. tah la tak tau la pe nak jadi.. hal yang macam tu F2F dah la.. tak payah la nak bawak sampai masuk FACEBOOK..

Untuk new blog ni aku just nak update tentang story aku.. benda2 lain aku takkan update if tak penting.. if la..! apa apa pun welcome to the new blog..! My Story Start Here..! -END-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan