♥☆ Song To Enjoy & Listen To ☆♥


24 April 2011

Menarik Pagi Sabtu...?

OKay..? nak tau story pe yang jadi ke..? beginilah ceritanya.. Awal pagi dalam pukul 8 - 9 pagi aku dikejutkan.. Supaya beralih masuk ke bilik.. (ye la duk tumpang umah akak.. jadi takde bilik sendiri) sebab aku tidur di ruang paling TERbaiiikkk..! iaitu ruang tamu rumah.. hahaha... jangan la gelak.. tak lawak la wey..!

okay-okay.. back to the tracktor.. ngee.. back to the story.. setelah aku lari masuk bilik.. dengan mamainya mata tersayang aku ni.. aku pun pergi masuk bilik, bukak pintu, bukak kipas, dan tutup pintu, tarik selimut, peluk bantal, ambik bau selimut dan terus terlelap..

Syok wa cakap sama kau orang time tu.. paling aku suka time aku gelak dalam tidur ku.. bunyi tak brapa nak kelakar.. tapi kalau kau orang bayangkan diri sendiri gelak time tidur dan kau sedar kau tengah gelak time tu sure aku pun gelakkan diri kau.. tapi serius aku bagitau aku leh mimpi sesuatu yang kelakar dan gelak time tidur tuh.. tapi aku tak sure wajah aku macam mana.. hehehe....

moral of the story pagi sabtu aku dah tergelak sorang-sorang dalam keadaan separa sedar... hehehe... malu aku kalau ada orang tengok aku ngigau macam tu.. ish2...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan